Thursday, February 25, 2016

We're back in business! Thursday Hotness!










3 comments:

Fit Studs said...

I like the gym dude the most... <3

Anonymous said...

Scott said...

Wow, one hot Thursday Hotness post Koba!!

#1) F--k, just beautiful, I love to rim a nice clean musky hairy sweaty man-pussy:)

#2) That tattooed dude, is one LUCKY cocksucker.. That is a beauty to behold and to suck:)

#3) Oh yeah, finger that nice hairy, tight warm man-pussy, that bitch is loving it:):)

#4) I want a taste of that, when he starts to pre:)

#5) Now that's a "meatstick", love to feast on that., and really nice loose balls:):)

#6) Oh those cocksuckers, are driving that young man insane (in the good kind of way:):)

#7) Never mind, 4th and 3... that is 4th and VERY Long and thick:)

#8) Love to see this hairy muscled dude at the gym, even better in the sauna, before he showers, so I can get a whiff of those funky pits, and his sweaty hairy man-ass:)

#9) Oh man, let me at those hairy legs, and get on those toes to. Then I'll suck what looks like a very "full" package:)

#10) Oh yes indeed, he's loving that "facial".. Whoever said getting a facial is kinda feminine... NO sir ree bob:):) Very manly!!

Anonymous said...

El cachas de la foto 0cho, me recuerda precisamente usando esa maquina, cuando me traginó mi monitor de gimnasia para tener una cogida conmigo. Todo surgió cuando yo no acertaba a realizar osejercicios en una maquina de ese tipo, entonces el se sentó como en la foto y me senté yo delante de él. Cogió mis manos y empezamos a practicar los ejercicios, hacia delante, hacia los lados, a trás. Yo le notéempalmado, pero pensé que sería normal por la posición y los ejercicios. Cuando terminamos atacó. Lo has hecho bien con un poco más de práctica lo conseguirás, pero mira como me has puesto, aquel paquete era una pasada. Lo siento le respondí, favor por favor deberías ayudarme a solucionar el problema. Le cogí la verga y le hice una paja. Luego él me dijo que no queria quedar como un aprovechado y me pidió que me quitara el short para darme respuesta. Yo pensé que iniciaría una paja cuando empezó a acariciarme el pene, pero lo introdujo en su boca y me hizo una mamada colosal. A partir de ese momento dia tras día tuvimos nuestras movidas, hasta que un día me dejé penetrar.